Voor en Na afbeeldingen tonen met een slider

Voor en Na afbeeldingen tonen met een slider

Elegant voordelig resultaat tonen

Presentatie is alles

Stel, je bent een Gewichtsconsulent of Personal Trainer, of beide. En je wilt op je website je goede werk presenteren. De resultaten die je behaalt met je cliënten.
Vaak zie je dat door middel van twee foto’s naast elkaar, die dan de situatie VOOR en NA moeten weergeven. Als dat zorgvuldig gebeurt, met gelijkwaardig belichte foto’s, dan kan dat op een overtuigende manier bezoekers aanspreken.
Niet zelden is het effect van een dergelijke vergelijking niet altijd overtuigend, getuige onderstaande foto.

VOOR en NA dynamisch vergelijken

Er is een methode van vergelijken die effectiever is, en een meer overtuigender beeld toont. Deze methode maakt gebruik van een dynamische vergelijking van foto’s door middel van javascript.
De weergave bevat een laag die de ene afbeelding boven op de andere plaatst en een interactieve schuifregelaar gebruikt om de afbeeldingen wisselend te onthullen. Als de schuif horizontaal beweegt, wordt de eerste afbeelding weergegeven wanneer de schuif helemaal naar rechts wordt verplaatst en de tweede zichtbaar wanneer deze naar links beweegt.

Dergelijke schuifregelaars zijn handig om twee vergelijkbare afbeeldingen te vergelijken. En daarom kan het nuttig zijn voor een aantal professionals zoals fotografen, schoonheidsspecialisten, ontwerpers, artsen en tandartsen, personal trainers en gewichtsconsulenten.

Zie onderstaande voorbeelden, en schuif met de lijn.

Voor tandartsen

 

Voor Personal Trainers en Gewichtsconsulenten

 

Gebruik je WordPress voor je website, en wil je ook op een aantrekkelijke manier de positieve resultaten van harde werk tonen? Neem vandaag dan nog even contact op.

Reageer

*Vul alle velden volledig in

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Related Blogs

Geschreven door Jan Atsma | 21 januari 2019
10 oorzaken voor weinig websitebezoekers
Waar blijven de bezoekers op jouw website? Je hebt, vaak maandenlang, gewerkt aan je nieuwe website. Teksten samengesteld. Foto's bij elkaar gezocht of zelfs laten maken. Met trots lanceer je...
Geschreven door Jan Atsma | 5 november 2018
Nut van een Exact Match Domain ( EMD )
Wat is eigenlijk een Exact Match Domain ? Een EMD is een domeinnaam komt precies overeen met het zoekwoord waarop de eigenaar van de domeinnaam gevonden wil worden. Er is dus een match...
Geschreven door Jan Atsma | 16 oktober 2018
SSL. Vertrouwen is te koop!
Vertrouwen is te koop. En dat al voor een paar tientjes. Veiligheid en vertrouwen gaan hand in hand. Zoals veel ondernemers zich realiseren, komt vertrouwen te voet, en gaat te...

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten