Voor en Na afbeeldingen tonen met een slider

Voor en Na afbeeldingen tonen met een slider

Elegant voordelig resultaat tonen

Presentatie is alles

Stel, je bent een Gewichtsconsulent of Personal Trainer, of beide. En je wilt op je website je goede werk presenteren. De resultaten die je behaalt met je cliënten.
Vaak zie je dat door middel van twee foto’s naast elkaar, die dan de situatie VOOR en NA moeten weergeven. Als dat zorgvuldig gebeurt, met gelijkwaardig belichte foto’s, dan kan dat op een overtuigende manier bezoekers aanspreken.
Niet zelden is het effect van een dergelijke vergelijking niet altijd overtuigend, getuige onderstaande foto.

VOOR en NA dynamisch vergelijken

Er is een methode van vergelijken die effectiever is, en een meer overtuigender beeld toont. Deze methode maakt gebruik van een dynamische vergelijking van foto’s door middel van javascript.
De weergave bevat een laag die de ene afbeelding boven op de andere plaatst en een interactieve schuifregelaar gebruikt om de afbeeldingen wisselend te onthullen. Als de schuif horizontaal beweegt, wordt de eerste afbeelding weergegeven wanneer de schuif helemaal naar rechts wordt verplaatst en de tweede zichtbaar wanneer deze naar links beweegt.

Dergelijke schuifregelaars zijn handig om twee vergelijkbare afbeeldingen te vergelijken. En daarom kan het nuttig zijn voor een aantal professionals zoals fotografen, schoonheidsspecialisten, ontwerpers, artsen en tandartsen, personal trainers en gewichtsconsulenten.

Zie onderstaande voorbeelden, en schuif met de lijn.

Voor tandartsen

 

Voor Personal Trainers en Gewichtsconsulenten

 

Gebruik je WordPress voor je website, en wil je ook op een aantrekkelijke manier de positieve resultaten van harde werk tonen? Neem vandaag dan nog even contact op.

Reageer

*Vul alle velden volledig in

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Related Blogs

SEO headings H1 H2 H3
Geschreven door Jan Atsma | 9 juni 2019
SEO Headings. Houd je kop erbij! H1,H2,H3
Communiceer je teksten door middel van headings Dit lijkt een uitgekauwd onderwerp, maar is het blijkbaar niet, getuige de vele blogs die er nog in het wild voorkomen, die hoofdzakelijk,...
Geschreven door Jan Atsma | 9 juni 2019
Tarieven vermelden op je website?
Tarieven vermelden op je website, een basale informatievoorziening Bij iedere Cursus Webdesign, zal je leren, dat een website en communicatie- en informatiekanaal is. Wat je zou moeten willen als website-eigenaar...
yoast gebruiken amsterdam
Geschreven door Jan Atsma | 16 mei 2019
10 tips over uitgaande links
11 feiten over uitgaande links in SEO teksten: zo zit het Zoekmachine optimalisatie bestaat in grote lijnen uit goede content, geoptimaliseerde website-techniek en een waardevol linkprofiel. Dit laatste omvat zowel...