Voor en Na afbeeldingen tonen met een slider

Voor en Na afbeeldingen tonen met een slider

Elegant voordelig resultaat tonen

Presentatie is alles

Stel, je bent een Gewichtsconsulent of Personal Trainer, of beide. En je wilt op je website je goede werk presenteren. De resultaten die je behaalt met je cliënten.
Vaak zie je dat door middel van twee foto’s naast elkaar, die dan de situatie VOOR en NA moeten weergeven. Als dat zorgvuldig gebeurt, met gelijkwaardig belichte foto’s, dan kan dat op een overtuigende manier bezoekers aanspreken.
Niet zelden is het effect van een dergelijke vergelijking niet altijd overtuigend, getuige onderstaande foto.

VOOR en NA dynamisch vergelijken

Er is een methode van vergelijken die effectiever is, en een meer overtuigender beeld toont. Deze methode maakt gebruik van een dynamische vergelijking van foto’s door middel van javascript.
De weergave bevat een laag die de ene afbeelding boven op de andere plaatst en een interactieve schuifregelaar gebruikt om de afbeeldingen wisselend te onthullen. Als de schuif horizontaal beweegt, wordt de eerste afbeelding weergegeven wanneer de schuif helemaal naar rechts wordt verplaatst en de tweede zichtbaar wanneer deze naar links beweegt.

Dergelijke schuifregelaars zijn handig om twee vergelijkbare afbeeldingen te vergelijken. En daarom kan het nuttig zijn voor een aantal professionals zoals fotografen, schoonheidsspecialisten, ontwerpers, artsen en tandartsen, personal trainers en gewichtsconsulenten.

Zie onderstaande voorbeelden, en schuif met de lijn.

Voor tandartsen

 

Voor Personal Trainers en Gewichtsconsulenten

 

Gebruik je WordPress voor je website, en wil je ook op een aantrekkelijke manier de positieve resultaten van harde werk tonen? Neem vandaag dan nog even contact op.

Reageer

*Vul alle velden volledig in

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Related Blogs

Geschreven door Jan Atsma | 26 september 2019
SEO; Lokaal zoeken naar laaghangend fruit
Op het terrein van SEO is er veel verschil van inzicht tussen SEO specialisten over het plukken van laaghangend fruit. Soms gaat het met een intensiteit waardoor je zou denken...
yoast gebruiken amsterdam
Geschreven door Jan Atsma | 15 september 2019
5x de impact van personalisatie voor B2B-websites
Zoekmachines, sociale media en e-commercewebsites zijn allemaal in meer of mindere mate gepersonaliseerd. Niet alleen daar speelt personalisatie een belangrijke rol. Ook in de online B2B-wereld wordt personalisatie steeds breder...
bloggen volhouden
Geschreven door Jan Atsma | 13 september 2019
Bloggen! Tips voor volhouden
Waarom móeten we eigenlijk bloggen? Daar zijn verschillende antwoorden op mogelijk. We moeten natuurlijk niets. Maar wellicht is het dé methode om jouw autoriteit te (be-)vestigen op jouw vakgebied. Maar...