Voor en Na afbeeldingen tonen met een slider

Voor en Na afbeeldingen tonen met een slider

Voor en Na afbeeldingen tonen met een slider 1

Elegant voordelig resultaat tonen

Presentatie is alles

Stel, je bent een Gewichtsconsulent of Personal Trainer, of beide. En je wilt op je website je goede werk presenteren. De resultaten die je behaalt met je cliënten.
Vaak zie je dat door middel van twee foto’s naast elkaar, die dan de situatie VOOR en NA moeten weergeven. Als dat zorgvuldig gebeurt, met gelijkwaardig belichte foto’s, dan kan dat op een overtuigende manier bezoekers aanspreken.
Niet zelden is het effect van een dergelijke vergelijking niet altijd overtuigend, getuige onderstaande foto.

Voor en Na afbeeldingen tonen met een slider 2

VOOR en NA dynamisch vergelijken

Er is een methode van vergelijken die effectiever is, en een meer overtuigender beeld toont. Deze methode maakt gebruik van een dynamische vergelijking van foto’s door middel van javascript.
De weergave bevat een laag die de ene afbeelding boven op de andere plaatst en een interactieve schuifregelaar gebruikt om de afbeeldingen wisselend te onthullen. Als de schuif horizontaal beweegt, wordt de eerste afbeelding weergegeven wanneer de schuif helemaal naar rechts wordt verplaatst en de tweede zichtbaar wanneer deze naar links beweegt.

Dergelijke schuifregelaars zijn handig om twee vergelijkbare afbeeldingen te vergelijken. En daarom kan het nuttig zijn voor een aantal professionals zoals fotografen, schoonheidsspecialisten, ontwerpers, artsen en tandartsen, personal trainers en gewichtsconsulenten.

Zie onderstaande voorbeelden, en schuif met de lijn.

Voor tandartsen

Voor en Na afbeeldingen tonen met een slider 3Voor en Na afbeeldingen tonen met een slider 4

 

Voor Personal Trainers en Gewichtsconsulenten

Voor en Na afbeeldingen tonen met een slider 5Voor en Na afbeeldingen tonen met een slider 6

 

Gebruik je WordPress voor je website, en wil je ook op een aantrekkelijke manier de positieve resultaten van harde werk tonen? Neem vandaag dan nog even contact op.

Reageer

*Vul alle velden volledig in

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Related Blogs

Privacyverklaring als valse belofte. 7
Geschreven door Jan Atsma | 2 juli 2020
Privacyverklaring als valse belofte.
'Veel beloven en weinig geven, doet de gek in vreugde leven' Hoe kan je een dodelijk saai onderwerp als Privacywetgeving toch tot leven brengen? Privacy is in de praktijk een...
tips weggever
Geschreven door kitty | 22 juni 2020
10 tips voor de samenstelling van een goede weggever
Tip 1. Zorg voor waardevolle content Deze tip, staat met stip op 1. Immers, heeft de inhoud van je e-book geen toegevoegde waarde voor de 'downloader', dan sla je de...
Wat is het verschil tussen een lekbakje en een lek bakje? 8
Geschreven door Jan Atsma | 24 mei 2020
Wat is het verschil tussen een lekbakje en een lek bakje?
Wat maakt het allemaal uit. Je begrijpt me toch wel? Nou, dat is nu net de crux. Om maar eens een leenwoord uit het Latijn te gebruiken. Want wat wordt...